.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرمانده جدید انتظامی نکا معرفی شد
مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی نکا روز دوشنبه با حضور مهراب ریاحی جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران در سالن اجتماعات فرمانداری نکا برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز، مهراب ریاحی جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران در این مراسم با تاکید بر اجرای عدالت و امنیت در جامعه گفت: نیروی انتظامی نقش بی بدیل در ایجاد امنیت در جامعه دارد که با سرلوحه قرار دادن امنیت در کنار عدالت اجتماعی برای سربلندی ایران عزیز تلاش می کند.

وی افزود: یکی از نعمت های خداوند به انسان ها، نعمت امنیت است و برقراری امنیت در جامعه نیز ماموریت نیروی انتظامی است.

این مسئول ادامه داد: امنیت عمومی از مسائل مهم پلیس است که در این راستا با تمام توان و استفاده از تمام توان و ظرفیت پای کار هستیم.

ریاحی با بیان اینکه کوشا بودن در انجام ماموریت های مختلف پلیس از مسائل مهمی است که دنبال می شود، ادامه داد: همه پرسنل نیروی انتظامی بطور شبانه روزی برای خدمت به مردم تلاش می کنند تا امنیت در جامعه حاکم شود و در این راستا نیازمند همراهی و همگامی مردم در کنار پلیس هستیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران گفت: ایجاد ارتباط تنگاتنگ با مردم و ایجاد اعتماد در بین آنان از مسائل مهمی است که دنبال می شود و لذا پلیس همواره در کنار مردم است تا امنیت همه جانبه در جامعه حاکم شود.

امام جمعه نکا نیز با قدردانی از تلاش نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی از متولیان نظم و امنیت در جامعه است و لذا باید به نیازهای مختلف معیشتی، زندگی و کاری این نیروها توجه شود.

حجت الاسلام محمدباقر محمدی لایینی افزود: امنیت در جامعه از مسائل مهم و ضروری است که نیازمند همکاری همه مسئولان و مردم در کنار نیروی انتظامی است تا امنیت حاصل، نارضایتی کاهش و ضریب امنیت افزایش یابد.

فرماندار نکا نیز در سخنانی گفت: امنیت یکی از نیازهای اساسی انسان ها در جامعه است و نیروی انتظامی با ایجاد احساس امنیت نقش اساسی در پیشرفت کشور دارد و در شهرستان نکا نیز خوش درخشیده است.

جعفر احمدی ادامه داد: تامین امنیت اجتماعی در جامعه موجب تقویت امنیت ملی می شود و تحکیم و استواری امنیت ملی، به تقویت نیروی انتظامی وابسته است .

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات بر ایجاد امنیت در انتخابات توسط پلیس اشاره کرد و گفت: پلیس در این برهه از زمان همچون همیشه وظیفه بسیار مهم، حساس و خطیری بر عهده دارد و برقراری نظم و امنیت و آرامش از مسائل است که علاوه بر اجر و پاداش معنوی و اخروی، حضور حداکثری مردم را در انتخابات افزایش می دهد.

سرهنگ هادی نصیری فرمانده انتظامی نکا نیز در سخنانی با تاکید بر اجرای عدالت و امنیت در جامعه اظهار داشت: برای برقراری نظم و امنیت در جامعه با تمام توان وارد می شویم و برخورد با اراذل و اوباش، قانون شکنان و مجرمان اولویت کاری ما است. / ايرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.034 seconds.